søndag 5. oktober 2008

Tallerkenhyllen er på plass


Denne tallerkenhyllen kjøpte jeg for mange måneder siden, og nå har den endelig fått plass på veggen på kjøkkenet. Den hvite hyllen henger fortsatt på kjøkkenet, men på veggen ved siden av dette glassskapet. Normalt hadde jeg ikke kjøpt en hylle i svart, og ihvertfall ikke når den kostet 1900 kr. Men så var den satt ned 70%, og da har man plutselig veldig behov for enda en hylle på kjøkkenet, selv om den ikke var hvit. Kunne ha malt den, men det gjør egentlig ingenting at det er noe som ikke er hvitt.
Det meste på kjøkkenet her er hvitt, så det er jo fint med kontraster også! Det passet fint med det hvite hjerteserviset fra SIA.

Nå har vi høstferie, og vi har besøk denne helgen, så i går var det deilig mat og god vin og fyr i ovnen.

I dag blir det litt baking og kos, og senere skal vi på middagsbesøk.
Reiser muligens en tur til my hometown - Bergen. Så da får jeg kanskje være med på boggetreff!

25 kommentarer:

Torunn sa...

Råstilig!!!Lurt å bruke litt kontraster ;-)

Ingunn sa...

Den var skikkelig fin!Fargen gjorde seg også bra. Fint med litt kontraster til alt hvit;)

God søndag

Cathrines blogg sa...

Jeg synes også at det er fint når ikke alt er kvitt! Veldig fint med det hvite servicet inni! Gratulerer med nytt!

Solveig sa...

For ei flott tallerkenhylle!
Jeg ville heller ikke malt denne hvit, fint med noen kontraster:)
Dette var litt av et kupp må jeg si:)

Ann-Cathrin sa...

Synes det var kjempefint med svart hylle:) Ny blogg på gang? så noe som het krydder på din profil?:)

Ingrid sa...

Kjempefin hylle! Det gjorde seg med litt kontrast til det hvite også.. :) Det serviset der er jo bare så lekkert også..
God søndag!

by Siv sa...

Kjempefin tallerkenhylle. Alt som er på tilbud trenger man plutselig hehe. Kjenner meg så godt igjen :)
Ha en super søndagskveld
*Siv*

liven sa...

Så tøff hylle:o)
dette hjerteserviset er jo så fint også:o)

Hadde tenkt meg en tur til by'n på bloggetreff....så da treffes vi kanskje da:o)

Ha en fin søndagskveld:o)

h.espe sa...

Kjempefin hylle, og flott å kombinere det lyse med noe mørkt!!

Ha en flott kveld videre og en herlig kommende uke!!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Merete sa...

knallfin hylle.og heilt greitt med litt kontrastar i fargane på kjøkkenet!!
Pakken din ligg klar, så nå må eg bare somla meg til å te turen ut med den. Skal til Husnes i morgon, så kanskje eg stikk innom med den på formiddagen... Nyt søndagen og at du har ei heil veke fri :oD

Anita sa...

Kjempefin! Tror jeg må vise den til mannen sånn at han kan lage en sånn neste gang;o) Har enå flere hobbyplater i garasjen:o) Ha en strålende uke!

Fjordheim sa...

De ble jo veldig fint med det hvite servise i den svarte hylla. Greit med litt kontraster innimellom.
Håper du får til å bli med på bloggtreff. Det blir nok koselig.

Ha ei flott høstferieuke :)

Garden Angel sa...

Grattis med ny hylle!
Enig med deg, det var fint med det hvite serviset i den sorte hylla;)
Høres ut som dere har en koselig helg også;)
Fin uke ønskes deg, klem fra meg(",)

Christinas låvebutikk sa...

Så fint! Er glad i å blande mørkt med det lyse jeg også!!
Ha ei fin ny uke!!

GundaM sa...

Stilig da ;0) og ja, dra på bloggtreff- anbefales på det sterkeste;0)

Klemz

Huset på toppen sa...

Så fint det ble med tallerken på veggen! Det er fint å blande mørkt med det lyse jeg også!! Kanskje vi treffes på bloggtreff,har tenk å komme jeg og!!

Ha en fin høstferie!!
Klem

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Veldig flott tallerkenhylle!! Stilig at den ikke var sort når mye av det andre er hvitt synes jeg;)

Ha en flott uke ;)

Randi sa...

Det ble jo skikkelig fint!! det gjør seg med noen som bryter litt. Ikke verst å få den så billig ...lønner seg og vente noen ganger.

Ha en flott dag.

Cathrine sa...

Kjempefin talerkenhylle..Flott kontrast til det hvite.
Klem

Guttemamma sa...

Hei!
Jeg er ny....men har smugkikket på bloggen din en stund. Synes hylla var storveis, samler på hjerteserviset selv-lekkert! hilsen Anette

My home is my Castle sa...

Kjempestilig :)

Klem,Kari

Min Verden sa...

Takk det samme - ha en kjempeuke. Tallerkenhyllen din er kjempefin. Jeg kjøpte en hattehylle til gangen i svart og jeg tror jeg skal beholde den som svart jeg også. Litt stilig med svart synes jeg. Hanne

FO - 2 sa...

Virkelig flott er den.
Kontraster er fint.
Serviset ble prikken over i'en. :)
God høstferie og god tur til verdens vakreste by! ;)))
Kos deg!

borghild sa...

Lekker tallerkenhylle, altså!! Og den hvite lenger ned også! Ellers viser du noen utrolig flotte høstbilder med nydelige farger:-)
Kjøkkengardinene mine er forresten toile-mønstrete i grått og hvitt, ikke så lett å se på de grumsete bildene;-)
Ha en super uke! Klem B:-)

Lykkehuset sa...

Hei, hei! Sånn er nok jeg å... Vil heller ha interiør enn klær. Mannen min synes jeg er litt rar der... Blir spennende å se hvem som vinner konkurransen da:) Lykke til!