tirsdag 7. oktober 2008

Eplelys i sinkbalje & premie


Epler kan brukes til annet enn eplekake om høsten. Jeg er ikke så begeistret for eplekaker, men koselige detaljer er jeg veldig begeistret for!
Fikk lyst å pynte litt ekstra ved inngangspartiet, og samlet sammen en haug med nedfallsepler.
Fylte vann i sinkbaljen på trappen, og la epler,kongler og blader oppå. Noen av eplene fikk også plass til telys, og det ble stemningsfullt i høstmørket med lys ved ytterdøren.






I går kom denne flotte pakken med nydelig innpakning fra skjønne Merete med bloggen hobbyhuset. Hun har blogget i mange år, og har laget en drøss med flotte strikkeprodukter og andre ting, og nå var jeg heldig og vant en konkurranse på bloggen hennes.



Et flott sjal/cape i nydelige farger, (brun og rosaglitrende) med en flott rosettnål framme .




I tillegg til det, var det også med en søt glassflaske med diamant + en hjertediamant til pynt.
Tusen takk, snille Merete!
-Og tusen takk til alle som legger igjen en hyggelig melding! :O)

21 kommentarer:

Lykkehuset sa...

Gratulerer!!! Helt herlige ting! Heldig du

h.espe sa...

Åhåhå - Gratulerer med flott premie fra Merete. Dette var virkelig helt nydelige ting!!!! Heldige du!

Så herlig baljen med eplepynten var. Så koselig å bli møtt av en slik dekorasjon, denne har jeg ikke sett maken til :o)

Ha en stålende dag videre!

Klemmer :o)

Solveig sa...

Åhh, for et flott sinkbalje/eple pynt du har laget! Aldri sett noe lignende, så flott!
Skikkelig god høst stemning:)
Så fin gave du fikk;)
for eu flott glassflaske og flott strikket sjal:)

Made by KKann sa...

Hei hei!

Kjempe morsom sink-eple-kongle-balje med lys!

Masse flott hos deg..som alltid! lekker den svarte hylla syns jeg!

Ha en fin fin tirsdag!

Smil fra KKann

Fjordheim sa...

Så heldig du er da. Kjempeflott gave du fikk.
Flott med apler i sinkbalje. Lurt, og en fin måte å bruke noe nedfallsfrukt på.
Ha en flott dag :)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Fy flate så fine ting du fikk av Merete !!! Nyyyyyydelig Cape , og brunt og rosa er så flott!

Baljen din med HØST var nydelig :)

Ha en alle tiders dag , klem

by Siv sa...

grattis med kjempeflott gave :)
Varmer godt nå i kulden!
Fin pynt ved inngangspartiet, kreativt!
*Siv*

Merete sa...

Knallfin og kreativ eplepynt du har laga til :o)Takk for fine ord og supert at premien fall i smak!! er så kjekt å gje vekk gaver når dei vert sett pris på ;o)
Nyt hautferien!!

borghild sa...

For en super idé med eplene!! Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre med sinkbalja mi nå mot høsten, så jeg tok den inn, men her kan den jo settes ut igjen, ser jeg:-)
Ellers så var det en helt nyydelig gave du fikk fra Merete!
Klem B:-)

Anita sa...

Sååååå fine ting!! Heldige du!! Kos deg med de, og eple pynten var kjempefin! Klem!

FO - 2 sa...

Se der ja!
Virkelig fint. :)
Det finnes mange fine måter å pynte opp på, også når det er høst.
Flott gave fra Merete.
Du er heldig! :)))

tinemor sa...

Så utrolig kreativt og lekkert det var med den sinkbaljen med epler og blader og lys i!!!
Utrolig flott!
Me like.
Og så fin gave du har fått. Heldig du som vant!
:-)

Anonym sa...

Hei hei,for en dekorativ pynt du hadde laget,skikkelig artig.Litt lite nedfalls epler her,må nok finne på noe anna slags pynt:)) Ha en fin dag

Som mine dager er sa...

Oj så sjarmerende sinkbaljen ble. Utrolig dekorativ, og med lys i eplene. Sånt liker jeg vettu!

Gratulerer med gaven. Veldig fint alt du fikk.

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg, forresten. Laken skrekk har jeg heldigvis ikke ;-)

Ha en flott dag. Klem.

Henriette sa...

Så utruleg fin den baljen med epler, blad og lys vart. Eg vert så imponert over slike kreative folk som deg. Eg er best på å hente idear hos andre, men det er vel lov det og;)

Tusen takk for koseleg komentar på bloggen. Ekstra kjekt med komentarar når ein er ny trur eg, for det må jo bety at nokon faktisk har oppdaga bloggen, he,he.

Tapeten du viste frå stova di, har eg faktisk i huset eg og. Hos oss prydar den gangen nede i vår bade/soveromsavd. Der har me ingen vidauga, så då var det ekstra kjekt med ein så lys og fin tapet.

Nydelege bilete du tar. Eg har alltid vore interresert i foto, og har brukt speilrefleksen flittig, men nett no har eg ikkje anna digitalkamera enn eit kompaktkamera. Difor er ikkje kvaliteten på bileta til å rope hurra for. MEN, no har husbonden fått beskjed om at bursdags og julepresang i år helst bør ver eit nytt speilreflekskamera.........

Ha ein flott dag:-)

Liv Elin sa...

Kjempeflott høstdekorasjon ! Så kreativt ! :)

Ellers nydelig sjal og gaver du fikk - grattis !

Sees kanskje på bloggtreffet til helgen da ?
Ha en herlig onsdag videre!

Hilsen Liv Elin fra Husrom & Hjerterom

Randi sa...

Så flott premie!! den var nydelig!1
Men du og du for en flott høstdekorasjon du har laget av epler og lys...det var lurt!!

Ha en flott dag.

charm design sa...

Gratulerer ,så mange flotte ting du fikk..Sjalet var helt nydelig og de fargene er jo bare kjempe fine sammen.

liven sa...

Så dekorativt dette var!!
Så kjekt å pynte nå om høsten!!
Flott gave du hadde fått også.....heldige deg:o)

Ha en fin kveld:o)

Tulip sa...

Artig og dekorativt med den baljen med epler og lys i!

Så fine gaver du har vunnet! Heldige deg!

Kort og Søm sa...

Kjempe fint, og for en god ide med eplene i sinkbøtten :O)