lørdag 7. juni 2008

Unique & humorous..

Tusen takk snille Ida for utmerkelsen!
Bold og edgy.. vel, vet ikke helt....



Denne vil jeg gi videre til disse flinke jentene :

Livet i farger
Hva er 5 ting på å- gjøre- lista mi i dag?
Kjøpe bikini og neglelakk til fransk manikyr.
Være med ungene å bade.
Dekke bordet på terassen, marinere og lage klar mat til besøk i kveld.
Ligge på solsengen, og tenke på alt jeg skulle ha gjort. (hadde bl.a tenkt å male) Oppfordre mannen min til å vaske gulvet..




Se på det store og flott jordbæret på jordbærplanten! :O)
Det har kommet masse bær på planten og de er så søte og gode! Sunn snacks!

10 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Grattis til flott award!
Å tusen, tusen takk for en til meg!:) Nå ble jeg glad! Det er jo så koselig å bli satt pris på!

Gøy å lese om deg, tenk noen ganger syns ti år som eveigheter siden, og noen ganger som om det sku vært i går. Årene går i allefall fort, det er helt sikkert.

Her blir det litt mindre med blogging ettersom man er ute å jobber. Den store sommervarmen er det ikke hos oss, men man må jo likevell være litt ute. Mine jordbærplanter er forresten ørsmå enda. Tenker på å ta en tur i morra å kjøpe litt planter til å ha ute.

Ha en finfin lørdagskveld!
klem fra chatrine:)

Garden Angel sa...

Gratulerer med award!
Den fortjener du virkelig! Også så koselig at du vil dele den med meg:) Tusen takk!!!

Du tar så mange flotte bilder! Mmmm det jordbæret så fristende ut!
Og ja....rett skal være rett! Har elsklingen din funnet bambi, så har han det!
Snodig med folk som tar æren for noe de ikke har gjort...!
Så søt han er! Vi får håpe han har kommet vel tilrette igjen!
Vi har hatt bursdagsfeiring for datteren idag. Veldig koselig...men også deilig å sette seg ned når gjestene har gått...hihi

Så sønnen din er nesten like gammel som min han da! Min ble 10 år nå i mai. Morsomt å lese svarene dine!
Og igjen...tusen takk for awarden kjære du(",) Klem fra meg

mali-mo sa...

Sunn og DEILIG snacks...har ennå ikke smakt norske jordbær i år, men de er vel her snart? Eller er det bare meg som ikke har fått det med meg?

Gratulerer med award!

liven sa...

Tusen takk for utmerkelsen!!

gratulerer til deg!! Denne var ikke verst du.....hihihi......

Så var det skyet over her......kanskje jeg får gjort litt innendørs da!!
Har jo hatt en nydelig helg:O)

Dessverre har jeg ikke fått inn noen søknader ennå så jeg får vel gå på med krum nakke!!!
Ha en fin søndag videre:O)

Anita sa...

Sp fine bilder fra uteplassen deres! Og den lille bambien, stakkar liten!! Kos deg videre i sommeren! Klem!

tinemor sa...

Gratulere med award!
Og gøy med disse utfordringene. Blir litt mere kjent med hverandre da. :-)

-Mitt lille rede- sa...

Heia!
Tusen takk for awarden! ;-) Det var veldig koslig! Tar en titt innom seinere ikveld jeg! Ha en fin dag.

Klem fra Lene

♥ Stines hverdag sa...

Tusen takk! Penicillinet har virka og formen er bra.
Gratulerer med award! Mmm.. og så deilig med jordbær på verandaen :-)
Jeg kopierte ideen din med oppfordring til blodgiving. Er selv blodgiver og prøver stadig å oppfordre venner og kjente til å registrere seg.
Ha en strålende uke!

FO - 2 sa...

Vær så god. :)
Med glede!
Hjemmelaget Guacamole er GODT ja! :)
Jordbæret ser utrolig smakfullt ut. Du har vel spist det nå, tenker jeg.... ;)

Elisabeth sa...

Mmmm, snickerskake smakte jeg for første gang i konfirmasjon i år. Kjempegod!