søndag 30. mars 2008

Innedag

Det er nok av de som går og venter på

VÅREN
rundt omkring.

Her er det jo regn og vind i dag
(hm.. Uvanlig på vestlandet..?)
Anyway.. Da er det greit å bake noen godsaker.

Horn med ost og skinke er veldig god kveldsmat,
og det er greit å ha med på jobb og skole istedet for trøtte brødskiver..

Klarte jammen å finne et hjerte her også!

Bruker røykt skinke inni, og litt krddersalt
og provencekrydder på toppen.

Ikke mange igjen til å ta bilde av, når det kommer noen
snikende i
pausen på Brann-Fredrikstad.
Blir sikkert ikke mange å ha med på jobb/skole allikavel, selv
om jeg lagde dobbel dose.. Vel, vel vi har jo kost oss nå da!

13 kommentarer:

chevostar sa...

Hmmmmm, de såg skikkelig gode ut! Synes jeg kjenner duften her.... nammm....

Ha en flott uke!

Huset på toppen sa...

Ligger en Award inne på siden min til deg:)


Ser utrolig deilig ut med skinke og oste horn!!!
Kan kjenne bakelukten her bort her!!

Kjekt at Brann vant4-2

Ha en god natt:-)

Drømmen om en eplehage sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min!

De hornene så skikkelig gode ut. Lurer på om jeg ikke må bake noen slike i morgen. Sikre meg "Mother off the day" prisen. He, he!

Du har en flott blogg og jeg kommer på besøk flere ganger.
Ha en strålende uke.
Klem fra Eplemor

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

åååååå...så hungrig du gör mig nu ju!!!!

~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨`·.,(¯`·´¯)¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨(¯`·´¯).·´¨¨¨¨¨¨¨¨¨
~♥ W I T H`·.,.· L O V E ♥~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨Mamma Millan¨¨¨¨¨¨¨¨
~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~

tinemor sa...

Tegn på at de smakte godt det!!!

Anonym sa...

De så deilige ut. Mye bedre enn knekkebrødene som ligger i dagens matpakke.

Ha ei flott uke. Jeg venter på våren sammen med deg. *vestlending*

Livy sa...

Åååå nå ble jeg sulten altså! Det så kjempe godt ut!

Anita sa...

Passer på å bake sånt når alle er borte jeg;o) Dersom det er tenkt for fryseboksen, da!! Sååå nydelige ut! Ha en koselig uke!

h.espe sa...

Nammenam... dette så godt ut!!!

Herlige og vårlige bilder i det forrige innlegget ditt. Jiiiippii, våren er på vei :O)

Ha en super uke videre!

Klemmer :O)

Cathrines blogg sa...

Ser skikkelig gode ut, tar tid å lage men er veldig gode å spise. Tenåringen her i huset bare elsker slike!!

Anitas hus sa...

Mmmmmm... Dette så skikkelig godt ut. Sånne tror jeg at jeg også må lage en dag.
Ha en fin dag:o)

Aninekanine sa...

Supert tips, det blir horn her i huset i løpet av uken :)

Merete sa...

mmmm..dei så gode ut!! pleier helst å lage pizzahorn her, men eg skal nå jammen prøve med ost og skinke neste gong ;o)
Ha ei fin veke!!